hallo john,en iedereen
ik vind het heel erg moeilijk om er over te praten maar mischien geeft dit enige verlichting in deze klote zeer moeilijke dagen.
ik ben namelijk al 3 jaar bezig om een voorval (sex met een prostituee)
los te laten er is geen minuut geen seconde op de dag dat ik er niet aan denk.
en dat is zo zwaar zo ontzettend vermoeiend.
geestelijk zowel lichaamlijk.
ik ben echt kapot.
nu is het moment daar geweest dat ik er niet meer tegen kon tegen al die spanningen.
en heb gisteren bloed laten prikken.
nu op dit moment voelt het net of me laatste uren van me tja vrolijke tijd is mischien moeilijk te zeggen geslagen heeft.
het zal in mij gedachten van nu af aan alleen maar zwaarder worden.
ben namelijk ontzettend bang voor ja het 3 letter woord hiv.
ik kan niet meer slapen niet meer eten,sporten lijkt ook net of ik buiten mezelf leef.
ik ben zo bang.
ik ben ook bang voor de telefoon of ze elk moment kunnen bellen of ik langs wil komen dat ze me iets te vertellen hebben dat moment zou ik niet kunnen verdragen denk ik.
ik ben alleen en het is zo zwaar ik heb vroeger erg last gehad van smetvrees bang om ziek te worden en dood te gaan.
voor mij zelf is dit nu het einde waar ik me leven lang zorgen over heb gemaakt.
ik heb hiv zal ziek worden zal nooit meer gelukkig zijn en zou nooit meer me eigen ik worden.
het gaat door me hoofd malen en malen
stel dat die prostituee hiv heeft gehad stel dat toch het condoom niet goed gezeten heeft stel hij was kapot maar heb niks gemerkt stel stel stel stel.
alleen de tranen in mij ogen kunnen me nog verkoeling geven.
ik ben misselijk ziek en alles wat me de laaste 3 tot een hel gemaakt heeft.
nooit heb ik het gedruft om me te laten testen in de hoop dat het beter in mijn hoofdje zou gaan en toch eerst nog gelukkig kon worden en daarvoor toch een gelukkig tijd zou krijgen.
ik ben nu 28 jaar en heb vanaf mij 11 jaar problemen met mezelf heb constant tegen mezelf gevochten.
hulp,medicijen gehad een verlichting voor een paar weken daarna was het gewoon weer raak.
ik heb nu de strijd opgegeven kan het niet meer ook zou ik nu er achter komen dat ik hiv heb moet ik dat nu accepteren.
van een eenmalige bezoek aan een prostituee komt me leven ten einde.
ik ben zo in de veronderstelling dat ik het heb opgelopen.
ook omdat ik gewoon weleens klachten heb gehad
witte plekken op de tong candida heb ik toen med voor gehad.
nachtzweten met hele erg hoest.
ik kan zo nog wel uren door gaan maar zou het jullie besparen.
het is moeilijk maar kan nu alleen nog maar wachten.
wachten op goed of slecht bericht wie zullen zien.
bedankt dat ik hier me verhaal op kwijt kon
en iedereen die de moeite genomen heeft dit verhaal door te lezen.
alvast bedankt en iedereen veel sterke liefde en geluk toegewenst.
groeten erik