bangerik

• Anoniem

Hallo John,

Ik heb 3 jaar geleden 2 x onveilige seks gehad met een ex vriend, later hoorde ik via via dat hij hiv besmet is. Ik heb hem daarna ook nooit meer gezien of gesproken. Drie maanden na het gebeuren heb ik mijn vriend leren kennen en sinds 5 weken geleden mee gertouwd.

Ik ben wel eens ziek een griepje en soms hoofdpijn ik ben soms heel erg gestress. Nu ben ik bang dat ik hiv besmet ben het maakt deel uit van mijn leven ik durf mij niet te laten testen. Mijn man is ook wel eens ziek hij is nu ook 2 kg afgevallen maar ik niet, ik blijf op mijn normale gewicht.

Ik ben bang dat ik mijn man nu ook heb besmet. Er heerste mrsa bacterie bij mij op de afdeling en ik was als de dood bang dat ik het zou oplopen want als je hiv besmet ben, ben je toch ook vatbaarder voor alle bactereien??

Ik observeer mijn man dagelijks en steeds vragen hoe hij zich voelt.

Ik heb helemaal geen klachten maar dat zegt nog niks volgens de informaties kan het jaren duren voor dat er klachten komen.

Help mij a.u.b. I'm sick off it.

De bangerik

• Edwin

Dag dag..

niemand kan je uitsluitsel geven hierin. Wat wij hier ook gaan neerschrijven, het heeft geen enkele waarde zolang jij je niet laat testen.

Dat is dus het enige wat je kan doen om zekerheid te krijgen en om eerlijk tegenover je man te kunnen staan.

Su6