korstje

• eduardjanssen

ik ben bij de hoeren geweest op 17 juli, netjes met condoom.

echter merkte ik rond 26 juli dat ik een (schaaf)wondje heb op mijn voorhuid halverwege mijn penis. de huid was nog glansend en het prikt erg als ik eraan kwam.

nu denk ik terug van “als ik dat wondje al had bij die @!#$ en het condoom zat er net niet omheen heb ik risico gelopen”.

sinds 1 augustus zit er echt een korstje op. nu is mijn vraag of het mogelijk is dat ik al voor 17 juli dat wondje had, dat mijn wondje er ruim 10 dagen over deed om er een korstje erover te laten komen. is dat te lang, is het onrealistisch dat ik met dat wondje naar de hoeren ben geweest? ik denk ook dat ik dat wondje gezien de gevoeligheid al eerder heb op moeten merken. maar goed kan iemand me helpen?

eduard.

• eduardjanssen

oja ter aanvulling, er is nooit sprake van bloed geweest. alleen de bovenste laag van de huid is er zeg maar af.

prikt wel erg als je eraan zit en als je aan de voorhuid trekt. dus vind het al raar dat ik dit pas sinds 26 juli ontdek(en sinds 1aug een kortsje) en 17 juli sex heb gehad. Dus heb ik dat wondje dan waarschijnlijk de dagen na de sex opgelopen?

> eduard.

• John.

Hoi eduardjanssen.

Het scenario dat je schetst (mogelijke kleine huidbeschadiging zonder waarneembare bloeding ten tijde van de sex met prost. met condoom) valt wat risico betreft buiten het radarscherm. M.a.w. geen reeel risico zou iets vaginaal vocht in contact zijn gekomen met het kleine oppervlakkige wondje (ook al zou dat in de vagina zijn gebeurd omdat het condoom iets zou zijn afgegeleden.)

Je kunt zoiets vergelijken met een vrouw vingeren met een kloofje/ klein wondje/ los velletje aan de nagelriem o.i.d. No risk voor hiv.

Groeten John.

• eduardjanssen

sorry john maar toch nog een reactie,

als het niet heeft gebloed hoe kan er dan een korstje ontstaan? welliswaar een heeel dun korstje maar een korstje is toch opgedroogd bloed?

maar aan de andere kant, pas na dik 10 dagen een korstje erop is toch wel erg laat niet waar? de 26e was het nog echt alleen huid.

dus zou ik dat wondje toch pas later hebben opgelopen als ik de 17e sex heb gehad?

heel erg bedankt voor je 1e antwoord

• Edwin

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=248&i=15479&t=15476