nog een reactie op je antwoord

• eduardjanssen

sorry john maar toch nog een reactie,

als het niet heeft gebloed hoe kan er dan een korstje ontstaan? welliswaar een heeel dun korstje maar een korstje is toch opgedroogd bloed? dus misschien heb ik me vergist dat het niet heeft gebloed.

maar aan de andere kant, pas na dik 10 dagen een korstje erop is toch wel erg laat niet waar? de 26e was het nog echt alleen huid.

dus zou ik dat wondje toch pas later hebben opgelopen als ik de 17e sex heb gehad?

heel erg bedankt voor je 1e antwoord, nu graag voor alle geruststelling een 2e. ben hele tijd op internet aan het zoeken maar vind maar niks over na hoeveel tijd een korstje op een wondje moet komen. wondje was 2mm breed en 5mm lang.

• Edwin

Een korstje wordt veroorzaakt door de bloedplaatjes in het bloed.

Maar dat korstje ontstaat bij een lichte verwonding al na 10 minuten. Als jij over 10 dagen spreekt is dat volgens mij gewoon de huid die zich aan het vernieuwen/genezen is.

• eduardjanssen

zo dom (of slim?) als ik ben heb ik bij mezelf een paar dagen terug een soort gelijk wondje toegebracht door hard met mijn nagel over de voorhuid te krabben. de wond deed weer ongeveer hetzelfde pijn.

nu 3 dagen later zit er een korstje op en is de pijn bijna weg. Dus ik hoef nu niet meer bang te zijn dat het wondje dat ik opmerkte er 10 dagen geleden ook al was omdat het na 10 dagen al zo goed als weg is en niet meer pijnlijk is. dus ik ben er nu zo goed als zeker van dat ik niet met dat wondje sex heb gehad en dat het wondje pas later is ontstaan.