2 mei

• bram

hoi,

ik ben op 2 mei naar de hoeren geweest en heb daar alleen orale sex gehad met een vrouw. op een gegeven moment vroeg ze of ze het condoom af mocht doen en dat mocht ze van mij….erg stom van me ja!!!

ze heeft daarna in mijn eikel gebeten en had daar een klein wondje….ik ga ervan uit dat het prongelijk is geweest.

nu ben ik al wekenlang doodsbang daqt ik een hiv-infectie heb opgelopen,heb volgens mij niet echt klachten maar toch….

sinds van de week bij het opstaan sóchtends een stijven nek en heb al een aantal weken jeuk in mijn linkerokselmaar ben er mee naar de dokter geweest en die kan niks constateren.heb het hele verhaal uitgelegd en zegt dat de kans dat ik iets heb opgelopen minimaal is…..ook andere dokters zeggen dat omdat er alleen oraal contact is geweest….

nu ben ik nog steeds erg bang en loop ook bij een psycholoog…ik ben al weken supergestresst.

sinds 2 weken voel ik van alles in mijn mond,elke x op verschillende plaatsen.Ik heb verder geen opgezetten klieren en voel me verder wel fit….

Wat denk jij hiervan…???

alvast bedankt

bram

• Edwin

Meer zeggen dan die dokters, dat de kans dus erg klein is, kunnen wij ook niet.

In speeksel zit geen Hiv. Als zij een wondje in jouw eikel heeft gebeten zonder dat zij eigen geinfecteerd bloed in haar mond had is er dus geen kan op overdracht.

Maar dat kan ik en John en alle doktoren jou vertellen, als de angst zo erg is dat je bij een psycholoog loopt is de enige mogelijkheid om hieruit te komen een Hiv test.

99, 9 % dat deze negatief is, maar voor je gemoedsrust, ga het doen.

Sterkte..

• bram

bedankt voor jullie reactie

ik begrijp hier uit dat deze factoren ook voort kunnen komen uit mijn stress.

Dit is niet het enigste wat mij de laatste paar maanden dwars zit.

Het is zo ontzettend @!#$ als je ergens bang voor bent….

en die test laat ik volgende week doen…

maar nog 1 vraagje…

kunnen die klachten die ik in mijn mond heb ook veroorzaakt worden door stress e.d.?? gevoelige lippen en kleine plekjes in mijn mond,want heb zelf het idee dat het door de stress komt{verminderde weerstand}….

Alvast bedankt!

bram

• John.

Hoi Bram.

Edwin heeft in essentie al het juiste antwoord gegeven.

Risico voor hiv-infectie is beslist NIET reeel! Geen zorgen dus!

Klachten door stress… daar kunnen vellen papier mee gevuld worden.

Legio klachten in de mond/ keel kunnen zeker ook door stress getriggerd worden.

In jouw geval is het - for sure - NOT hiv!

Niet vanwege hiv-risico, maar voor je gemoedsrust, beter de volgende X geen dame van plezier met vampier-achtige passies uitzoeken, verder NIX aan het handje :-)

Groeten John.