hoi,
ik ben op 2 mei naar de hoeren geweest en heb daar alleen orale sex gehad met een vrouw. op een gegeven moment vroeg ze of ze het condoom af mocht doen en dat mocht ze van mij….erg stom van me ja!!!
ze heeft daarna in mijn eikel gebeten en had daar een klein wondje….ik ga ervan uit dat het prongelijk is geweest.
nu ben ik al wekenlang doodsbang daqt ik een hiv-infectie heb opgelopen,heb volgens mij niet echt klachten maar toch….
sinds van de week bij het opstaan sóchtends een stijven nek en heb al een aantal weken jeuk in mijn linkerokselmaar ben er mee naar de dokter geweest en die kan niks constateren.heb het hele verhaal uitgelegd en zegt dat de kans dat ik iets heb opgelopen minimaal is…..ook andere dokters zeggen dat omdat er alleen oraal contact is geweest….
nu ben ik nog steeds erg bang en loop ook bij een psycholoog…ik ben al weken supergestresst.
sinds 2 weken voel ik van alles in mijn mond,elke x op verschillende plaatsen.Ik heb verder geen opgezetten klieren en voel me verder wel fit….
Wat denk jij hiervan…???
alvast bedankt
bram