Hi John,
Ik heb reeds eerder een bericht geplaatst onder “ HIV met schorre keel” in juni.
Ondanks dat jij al reeds gezegd had dat gezien mijn omstandigheden er geen reeel risico was voor een infectie heb ik toch 9 weken na mogenlijk risico een HIV en Hepa. B test gedaan.Gelukkig negatief. Ik wilde je eigenlijk vertellen dat ondanks je gerust stellende woorden ik toch brullende stress heb gehad in de afgelopen weken.
Meer nog echter wil ik je vertellen dat ondanks ik je nooit gezien heb of persoonlijk ken, ik wel kan zeggen dat je voor zoveel mensen eens rots in de branding bent en voor menig een life-line in zeer onzekere dagen. Je reacties zijn helder en bondig en geven duidelijk aan waar men rekening mee moet/mag houden in gegeven omstandigheden.
Daar ik nog niet op de 12 weken zit zou ik toch nog graag van je willen weten “ op basis van kans berekening” in hoeverre een 9 weken test op HIV en Hepa B geruststellend mag zijn.
Nogmaals dank voor je geweldige betrokkenheid bij dit alles en ik laat je over een paar weken de finale uitslag nog even weten.
Artuur