lieve John,
Hier zit ik dan op mijn kamertje bang te wezen. ik heb een heel klein risico gelopen. ik had een wondje op mijn penis maar weet niet of ik die voor of na sex had opgelopen.
op de helft van mijn pik, dus twijfel ook weer of er wel of geen condoom overheen zat op dat plekje.
Nu heb ik totaal geen klachten(voor mij een hele geruststelling) maar toch zit ik de symptonen zelf op te zoeken. nu zit ik veel naar mijn borst te kijken of ik geen uitslag kan ontdekken. ik heb een hele lichte huid dus zie soms wat kleine kleurverschillen maar daar moet ik bijna een vergrootglas voor gebruiken. ik vroeg ook aan mijn moeder of ik uitslag had toen zei ze ja maar ze doelde op wat pukkeltjes die er meestal wel zitten.
mijn echte vraag is dus of je die uitslag die je bij ars kunt krijgen DUIDELIJK te zien is, dat mensen die er niet mee bezig zouden zijn het zich zouden opmerken. Want ik kan me zo erg gek maken bij elk vlekje wat ik op mijn huid zie.
als je huid verbrand is door de zon zie je dat ook heel duidelijk en meteen, moet ik me zo iets voorstellen? Dus hoe duidelijk is die uitslag?
alvast bedankt!