Hey allemaal
Ik heb een paar weken geleden hier een vraag gesteld over een mogelijke besmetting ( staat op http://www.prikpagina.nl/read.php?f=248&i=15387&t=15387 )… Antwoord van Edwin was toen dat de risico heel klein was. Ik heb daarna ook nog naar de Aidslijn gebeled, en daar hebben ze me verteld dat de kans op besmetting ook minimaal was. Nu zijn we 4-5 weken verder en ik heb al één week aanhoudend keelpijn. Niet enkel ‘s morgens, maar heel de dag door, met uitzondering van vorige week woensdag. Ik ben dus volledig aan ’t zot worden, ik denk aan niets anders, angst beheerst volledig mijn leven. Ik kan er met niemand over praten en begin er fysiek gevolgen van te voelen… Kan niet slapen, mijn schouders zijn constant gespannen van de stress, ik eet minder, rook meer…
Mijn eigen inpraten dat het gewoon het weer is, omslag van 35° naar 15-20°, van kei goei weer naar regen en regen en regen. Maar waarom enkel keelpijn? Waarom breekt er geen verkoudheid door?
Ik heb geen koorts, moet niet hoesten, voel me voor de rest wel ok. Heb geen algehele ziektegevoel, en geen andere ‘symptomen’.
Ik wil een test, maar die werken pas na 3 maanden? Dus het kan wel dat mijn lichaam d'r tegen aan't vechten is, en de test is in dit geval nutteloos? We zijn ongeveer één maand verder nu…
Heeeellppp.
Bange Qloot