Beste john,
Ik heb een erg angstig scenario in mijn hoofd over iets wat er vandaag gebeurt is, ik hoop dat u mij wilt helpen, en mij wat duidelijkheid geven.
Het gaat om het volgende:
Ik ben vandaag met mijn zoontje naar de dierentuin en daar heeft hij (uiteraard) in het zand gespeeld en hij heeft er ook in gelegen ook gewoon langs de looppaden
Toen ik hem 5 minuten later optilde voelde ik een prik (aan de bovenkant van mijn hand onder mijn duim).
Ik heb er verder niet bij stil gestaan, maar later kreeg ik een erg angstig scenario in mijn hoofd namelijk:Wat nou als hij per ongeluk een vuile naald in zijn jas geprikt heeft gekregen en ik me daaraan heb geprikt en mijn manneke misschien ook?
Kunt u misschien meer duidelijkheid geven over hoe het zit als je je prikt.
Bijvoorbeeld , het heeft niet echt gebloed (misschien een speldenknopje)maakt dat uit?is het na 10 minuten nog wel overdraagbaar??etc.
En natuurlijk kan u hier geen antwoord opgeven maar toch wil ik het graag vragen:
Denkt u dat dit reeel gebeurt kan zijn??mijn man denkt dat ik niet spoor maar ik ben echt heel bang en kan het niet uit mijn hoofd zetten.
liefs, linda.