Hallo John,
4 weken geleden heb ik onbeschermt gevreeen met een onbekende vrouw in Duitsland. Een halve week later was ik lang niet fit en vrolijk zoals ervoor (malaise?)
Nu kreeg 1,5 week later last van hele erge hoest (met veel slijm ophoesten) een erg verstopte neus met veel snot wat naar buiten moest, was behoorlijk moe en had lichtelijke hoofdpijn. Dit heeft ongeveer een dikke week geduurd.
Tevens kreeg ik in deze week last van hevig nachtzweten (slecht slapen) en zweten overdag. Dit duurt nog steeds voort (al een dikke 3 weken) en overdag zweet ik al bij de kleinste inspanning (terwijl dit voorheen nooit zo was). Ook het sporten wil niet meer goed lukken omdat ik slecht slaap en ben hierdoor erg moe en niet fit.
Dit is toch niet normaal? volgens mij is het lichaam bezig met een virus? klopt dit?
Verder kan ik me niet herinneren dat ik koorts heb gehad, pas na een week heb ik elke dag mijn temperatuur gemeten en deze is tot nu toe steeds goed. Ook gezwollen klieren ben ik niet tegengekomen. Is het zo dat je deze dan dagenlang voelt?
Ik ben bij de dokter geweest omdat ik behoorlijk bang ben dat ik besmet ben geraakt met het HIV virus en hij heeft me voor een bloed en soa onderzoek doorgestuurd. Toch blijft het gevoel me achtervolgen dat ik besmet ben….omdat het nog mar zo kort geleden is zie ik op tegen de komende 2 maanden voordat ik een hivtest kan laten doen.
Alvast bedankt voor je antwoord.
gr. Evert