Dit geloof ik eigenlijk niet!!

• Wil

Op de website aidsmeds.com

staat in het forum een verhaal van een homoseksuele man die claimt dat hij besmet is met het hiv-virus ondanks dat hij altijd een condoom heeft gebruikt.

Als dat zo is dan kan de condoom beter afgeschaft worden!

Ik geloof zelf persoonlijk dat het iemand is die de boel gewoon wil stangen!

Wat denk jij John

Hier is de link

http://forums.poz.com/index.php?topic=2659.0

• John.

Hoi Wil.

Niet iedere bewering die iemand doet hoeft te kloppen.

Behalve dat er mensen (minderheid) zijn die willen “stangen” kan het condoom ook verkeerd gebruikt zijn met failure, zonder dat men het door heeft.

Normaliter is dat (erg) onwaarschijnlijk, maar zaken als sex onder invloed van drugs/ dronkenschap, etc. kan maken dat men condoomfalen (scheuren/ afglijden) niet door heeft. Ook kan - door genoemde factoren - onbeschermde sex hebben plaatsgevonden zonder dat men het weet.

> N.B. Een vroegere vriend vertelde mij eens dat hij na een avondje “lazerus stappen” ´s morgens wakker werd en naast hem een pluk haar boven het dekbed zag uitsteken en totaal niet meer wist dat hij iemand had meegenomen en wie of wat en hoe er sex is geweest. <

Het wordt (naar mijn mening) soms te weinig benoemd, maar alcohol en drugs maken dat mensen eerder risico´s nemen en/of slorderiger omgaan met condoomgebruik. Het geheugen wordt derhalve ook veel selectiever (men herinnert zich lang niet alles meer.)

Laat je niet stressen door iemand die claimt hiv-infectie te hebben opgelopen ondanks condoomgebruik.

De precieze omstandigheden(!) vertelt het verhaal je niet…

Stay well.

Groeten John.