Vorige week vrijdag heb ik me laten testen bij STAR in Rotterdam.
Ik ben er op gekomen door dat ik ineens een wratje zag op mijn schaamlippen dus ik ging er mee naar de dokter en die zag met de lamp dat ik nog meer wratjes had, ik had er ongeveer 5!!! Ik was er best van geschrokken en ik kreeg als recept Condolyne mee, ze wilde gelijk dat ik een test ging doen voor Chlamidya en Gonnoroe voor de zekerheid. Toen ik eenmaal bij STAR zat werden er 2 buisjes bloed afgenomen en toen ik vroeg voor wat ik getest werd toen zei ze op alle geslachtziektes inclusief HIV 1+2 daar heb ik een paar vraagjes over;
Wat is het verschil tussen HIV 1 + 2?
Ik ben toen ook zo geschrokken toen ze zei dat ze mij op alles liet testen dat ik een beetje moest huilen, ik ben zo blij dat de verpleegkundige mij zo goed hebt opgevangen en mij geruststelde want ik heb de afgelopen periode last van:
vaginale afscheiding en buikpijn (rond mijn menstruatie) en voor de rest heb ik nergens last van. 1x heb ik tussen een menstruatie een korte menstruatie gehad van een dag en dat vond ik ook vreemd voor de rest heb ik nergens last van.
Ik ben aan de ene kant wel blij dat ik de test heb gedaan want dan ben ik zo dadelijk van alle onzekerheden af, ik heb de test afgelopen vrijdag gedaan, is het de bedoeling dat de dokter mij hier over belt?
Hoelang moet ik wachten op uitslag?
Wanneer de genitale wratten nu weg zijn? Kunnen ze dan nog terugkomen?
Alvast bedankt voor je antwoord
Groetjes 28-jarige