ik heb een dringende vraag.
ik heb eind aug tijdens vakantie sex gehad met een prostituee in zuid-korea.
Ook daar gebruiken de dames de condooms maar op verzoek doen ze ook wel zonder.
In mijn geval was het zo dat ik onbeschermd ben gepijpt(niet hevig maar normaal) en daarna deed ze condoom erop.
aangezien het @!#$ vrij lang duurde trok ze de condoom af en stak mijn penis zonder condoom terug in haar vagina waarna ik door ben gaan @!#$.
aangezien ik vrij aangeschoten was kon ik neit snel reageren en pas na de neukpartij had ik beetje spijt en was ik beetje geschrokken.
ik weet dat hiv in zuid korea niet zo vaak voorkomt als in andere delen van de wereld maar toch maak ik me veel zorgen.
de prostituees worden regelmatig gecontroleerd op soa en hiv toch kunnen ze er makkelijk onderuit komen.
Hoewel de kans dat ze besmet zijn met hiv maak ik me veel zorgen aangezien deels van de neukpartij onbeschermd is geweest,
Ik wil dan vragen wat de kans is als manzijnde als je 1 keer onbeschermd sex heb gehad met een vrouw die evt besmet zou zijn met aids om besmet te raken met hiv.
Ikwil graag de procentuele kans weten.
ik heb geenwonden op mijn penis maar ik weet zelf niks over die prostituee althans haar hiv status.
ik ben zo bang en wil graag een deskundig antwoord, heb ooit gehoord dat je als man kleinere kans maakt op besmetting dan een vrouw, is dat waar?