Kan er niet meer tegen...

• Evert

John,

Na mijn vorige berichten wordt ik steeds meer bewust dat ik HIV heb opgelopen.

Na de hevige verkoudheid van een week, het 3,5 week nachtzweten en normaal zweten, doe ik het nu nog steeds. Tevens wil de vermoeidheid niet echt over gaan.

Was ik net 4 nachten van het gezweet af, kwam het gisternacht weer terug:( Ook heb ik al weken last van een doof gevoel in 2 tenen als ik wakker wordt (neuropathie?) en mijn klieren zijn opgezet sinds eergisteren. Er zijn tevens 2 steenpuisten op mijn nek verschenen, welke teken kunnen zijn van een slecht afweersysteem. Ook ben ik sinds een week licht kortademig en ben ik lang niet zoals voorheen, niet fit en opgewekt.

John, wat denk jij? Ik ben getest op soa's (negatief) en mijn bloed is onderzocht, hieruit bleek een verhoging ergens in welke kan duiden op een griep/verkoudheidsvirus. Dokter zegt dat ik me niet te druk moet maken.

Ben nu inmiddels al 4,5 onderweg met klachten en voel me er niet beter door. Wil me snel laten testen om van al de onzekerheid af te zijn!!!!!

gr. Evert

• Evert

Tevens heb ik last gehad van een langdurig warm gevoel, voornamelijk wangen/hoofd. Na vele temperatuurmetingen steeds geen Koorts!! Ook als ik op bed ga dan breekt het zweet me uit en wordt mijn borst, hals en schouders ontzettend warm waardoor ik begin te zweten. Het blijft vreemd omdat ik anders nooit zo lang ziek/niet fit ben….

• John.

Hoi Evert.

John,

Na mijn vorige berichten wordt ik steeds meer bewust dat ik HIV heb opgelopen.

HOEZO….

Je klachten missen de belangrijkste symptomen (welke het meest bij ars voorkomen) zoals koorts.

Verkoudheid/ griep is een reeele mogelijkheid.

…hieruit bleek een verhoging ergens in welke kan duiden op een griep/verkoudheidsvirus. Dokter zegt dat ik me niet te druk moet maken.

Ben jij “ROOMSER” dan je dokter,… welke kennis heb jij om wel stellig te denken aan hiv-infectie…

Indien onbeschermde sex, kun je hiv nog niet uitsluiten, maar het heeft GEEN reden om op grond van je klachten overtuigd te zijn van hiv-infectie.

Groeten John.

• Evert

John,

Bedankt voor je antwoord!

Toch heb ik het idee dat ik vele verschijnselen van een acute hiv infectie heb (gehad) behalve de koorts dan. (zie mijn vorige berichten met klachten)

Dit en dat vele gesurf op internet geeft me weinig positiviteit (tevens de angst). Kan de angst ook de oorzaak zijn van vele symptomen?

Ook dokters denken niet snel aan hiv omdat dit niet vaak voorkomt, daarom zeggen ze vaak dat het een griepje is…

Al met al wacht ik met smart op een hiv-test om alle onzekerheid weg te nemen.

groeten Evert