Hallo John,
Kun jij me a.u.b. helpen? Want ik weet me echt geen raad meer.
Ik ben 6 weken geleden naar een bordeel geweest en heb sindsdien een reeks van klachten die me heel erg angstig maken. Bovendien heb ik in de tussentijd een hele leuke vriendin leren kennen. Maar ik durf geen seksueel contact met haar te hebben, omdat ik bang ben dat ik iets heb opgelopen van dat bordeelbezoek.
Wat is er nu precies gebeurt in dat bordeel?
- Ik heb met dat meisje gezoend;
- Ik heb van haar een body-to-body massage gekregen, dus ook het tegen elkaar aanwrijven van de geslachtsdelen (zonder condoom)
- We hebben elkaar gemasturbeerd en zij heeft met natte handen van haar eigen lichaamsvocht (maar niet overvloedige natte handen) mij afgetrokken. (zonder condoom)
- We hebben geen penetratie met elkaar gehad.
Welke klachten heb ik daarna gekregen en wanneer zijn deze begonnen?
- Na 1,5 week: extreme vermoeiheid (die weer na 1 week is weggegaan);
- Na 1,5 week: uitbarsting van een opgezet gevoel in de lies (geen opgezette klieren)
- Na 2-3 weken: misselijkheid en gebrek aan eetlust;
- Na 2-3 weken: spierpijn (in onderarm), af en toe zeer hevig met soms uitbarstingen van sterker wordende spierpijn.
- Na 2-3 weken: spierzwakte (op de plaats nadat daar spierpijn is geweest)
- Na 2-3 weken: opgezet gevoel (voelt als een soort vochtophoping) in hals, soms in liezen en onderbenen. (het opgezette gevoel bevond zich nooit op alle plaatsen tegelijk, maar altijd op een plaats, en verschoof dan naar de volgende plaats)
- Ik heb het meest last gehad van misselijkheid en spierpijn. (maar ook dit gebeurde nooit tegelijk, of ik had spierpijn en als dat over was was ik meteen misselijk of andersom)
Wat ik niet heb:
- Ziekte van pfeiffer: want die heb ik al gehad.
- Geen koorts, verhoging, braken, diarree of rode vlekken.
Op dit moment zijn de klachten milder geworden, maar ik heb nog steeds last van misselijkheid, gebrek aan eetlust en afgewisseld met spierpijn. (dus alles in mindere mate)
Onderzoek:
- Omdat ik meteen een dag na dit bordeelbezoek veel last had van een branderig gevoel aan mijn geslachtsdeel, heb ik een chlamydia en gonorroe-test laten doen. Dit was beide negatief.
- Omdat ik veel lasst had van misselijkheid en gebrek aan eetlust heb ik van mijn huisarts een kuur voor de maag gekregen en heb ik meteen mijn leverfunctie laten onderzoeken. (dit was dus een maand na mijn bordeelbezoek)
Mijn leverfunctie was in orde, maar de kuur voor de maag heeft niet geholpen, want de misselijkheid en het daarmee gepaard gaande gebrek aan eetlust is nog steeds het geval, alleen in mindere mate.
Vragen.
- Ik maak me heel erg zorgen over HIV of HEPATITIS B. Kan ik op mijn beschreven manier 1 van beide hebben opgelopen?
- Als ik 1 van beide zou hebben opgelopen, had ik dat dan niet kunnen terugzien als verhoogde leverenzymen bij mijn leverfunctie-test? Of was het daar nog te vroeg voor.
- Moet ik me laten testen? Ik ben er heel erg bang voor.
- Stel dat dat meisje een druppel bloed aan haar handen had toen ze mijn aftrok. Of toen ze met haar vingers bij haar zelf naar binnen is geweest en daarna mij heeft afgetrokken. Heb ik dan ook kans om HIV of HEPATITIS te hebben? Ik heb geen bloed bespeurd, maar stel dat….
Ik hoop dat u me echt kunt helpen. Want ik ben echt ten einde raad. Zeker nu ik een hele goede relatie heb, en we op het punt staan om ook seksueel met elkaar actief te worden.
Groetjes,
Simon