Hoi john, ik had een vraag, ik heb hem al gesteld en ik ben bang dat ik niet duidelijk ben geweest, plus edwin heeft al geantwoord maar ik wil heeeeeel graag ook uw mening weten.
Ik had namelijk mijn nieuwe pakje maandverband op een plankje in de wc gelegd (weet niet of er vlak daarvoor iemand op de wc is geweest ( weet wel dat ie voor mij leeg was en dat ik eerst nog ben gaan kijken of een andere wc schoner was).
Maar goed, ik heb niet gekeken of dat plankje schoon was .
Omdat ik nergens de oude verbandje in kon doen heb ik die nieuwe over de oude geplakt 9die oude was erg vol). toen bedacht ik me ineens o jee wat nou als er bloed op het plankje zit.
Dus heb ik die nieuwe weer van die oude afgetrokken maar ik heb dus stom gedaan.
ik heb namelijk de oude wel laten zitten.
Nu ben ik bang dat er eventueel bloed van het plankje op de plakstrip is gekomen en die is dus op mijn bloed (in verbandje geplakt) gekomen.
Toen ik van de wc afkwam zat hetverbandje niet lekker en ik heb het toen per ongeluk dieper tegen mijn vagina gedrukt, een klein beetje erin.
Kan ik nu een hiv besmetting hebben??
ik weet dat het wel ver gezocht is (een beetje) maar ik hoop dat u antwoord wilt geven.ik vertrouw u zo als ik uw eerdere antwoorden lees op deze pagina.
dank u wel.