Hallo John,
Inmiddels weer een jaar geleden heb ik sex gehad met een meisje die ik had ontmoet en daar hebben we die zelfde dag nog onveilig sex mee gehad. Het was een Nederlands vrouw die er goed uitzag. Daarna heb ik me zover ik weet niet echt heel erg slecht gevoeld. Af en toe voelde ik me wat moe en niet echt 100% maar was altijd nog wel in staat om te werken, ook na vele dagen dage/welken hard werken. Waarschijnlijk voelde ik me wat minder omdat ik ook heel veel werkte en veel uren maakte maar voor de rest weinig klachten.
Na 4 maanden kreeg ik ook vlekjes op mijn eikel waarvan de huisarts zei dat het niks voorstelde en dat exceem was. Ook in die periode begon ik ook zwaar oververmoeid (mentaal/fysiek) te raken. Regelmatig hoofdpijn, getintel in me ballen, duizelig en weinig eetlust. Toen heb ik een Pfeiffer/bloedarmoede test gedaan en daar kwam niks uit. Waarschijnlijk was het dat ik een burn-out had maar toch blijft het in mijn hoofd spelen dat ik iets op ben gelopen.
Ik heb nu al weer een tijdje een vriendin. In het begin deden we het altijd met condoom maar tegenwoordig met condoom. Nou voelt zei zich af en toe ook wel wat moe en niet zo heel erg lekker maar ook zij heeft het dat ze veel meer dingen moet doen dan normaal.
Sinds kort heb ik ook af en toe een droge mond, dat ook maar tijdelijk is. Vaak ook na het tandenpoetsen en tijdens het slapen. Het is niet storend maar vind af en toe wel wat eng.
Ik blijf nog steeds denken dat ik iets ben opgelopen en laatst wou ik een test laten afnemen bleek het dat ik veelste laat was dus ben niet meer terug gegaan.
Wat denkt u? Is het niks om over te piekeren of zou dit tog wel wat kunnen betekenen dat ik iets heb opgelopen zoals een soa of hiv?
Dank u wel,
Maurice