Oke, snap het. De vraag had ik vooral omdat ik altijd het idee had dat wanneer alle omstandigheden er zijn (sperma/voorvocht + wrijving met slijmvliezen door iemand met hiv) je eigenlijk zo goed als zeker besmet zou raken.
Heb een tijdje geleden ombeschermde sex gehad met een jongen waarvan ik niet weet of hij hiv heeft (hij zegt van niet, vertrouw hem ook wel, maar je weet nooit).
Vandaar ook mijn vraag over spierpijn. Had drie weken terug al wat pijntjes aan spieren en gewrichten. Idd niet altijd zoals na het sporten, maar af en toe wat steken en een oncomfortabel gevoel. Soms is het even weg, dan is het er weer. Laatste dagen weer wat meer last van. Tussentijds ook wat andere mogelijke symptomen gehad (licht ontstoken keel, candida, wat rode ‘pukkeltjes’ op borst en schouders). Moet ook zeggen dat ik veel stress gehad heb. Totaal geen koorts gehad.
Denk je (ik weet dat je niks kan uitsluiten, kan alleen een test, die ik ook zeker ga doen) dat deze klachten kunnen duiden op ars of is het ontbreken van koorts bij de spierpijn en het feit dat ik het 3 weken geleden al had (tussendoor was het minder, wellicht ook helemaal weg, durf ik zo niet te zeggen) een teken dat het waarschijnlijk gewoon spanning is?
Pearl