goede dag,
ik zie bij meerdere posts over huiduitslag, en bij evt infectie kan er maculo papulaire uitslag optreden, lees ik.
Mijn vraag is, sinds een tijdje heb ik zo nu en dan op verschillende plekken, ene keer net boven mijn kuiten uitslag(beetje opgezwollen) en vanochtend zag ik net onder mijn linkerbil een paar uitslag dat leek net op een muggenbult(beetje opgezwollen en qua grootte ongeveer 2x2cm,dit was de grootste en daarnaast 2 kleintje met dezelfde vorm).
Beide keren waren ze netals een muggenbult opgezwollen en jeukte niet.
Ik heb zelf via google opgezocht om te kijken hoe een maculo papulaire uitslag eruitziet maar zonder resultaat.
Stel dat je hiv hebt opgelopen en je hebt last van maculo papulaire uitslag, waar zijn die uitslagen meestal zichtbaar en heb je dan een paar bultjes of is er sprake van vele bultjes verspreid over een grote oppervlakte?
Uitslag die ik vanochtend net onder mijn bil heb gevonden lijkt beetje op uitslag die je ziet nadat je bent gestoken door een brandnetel, alleen zonder jeuk dan.
gelukkig zijn het er 1 grote en 2 kleintjes,toch maak ik me zorgen aangezien ik tijdje terug onveilig sex hebt gehad met iemand van onbekende hivstatus.
ik hoop dat je me kan helpen met je reply.