beffen

• Nick

Hoi John…

Ik maak me nogal zorgen omdat ik 8 weken geleden sex gehad heb met een meisje waarvan ik niet weet of ze HIV besmet is.

Het @!#$ hebben we met condoom gedaan, maar daarvoor heb ik haar wel gelikt en dus wel voorvocht binnen gekregen. Nu weet ik dat vaginaal voorvocht in de mond geen kwaad kan maar ik heb sinds een aantal weken wel klachten die kunnen wijzen op acute HIV. Zoals Spier en gewrichtpijn ed.

Is het echt onmogelijk dat je van beffen HIV oploopt of bestaat er toch een hele kleine kans….want dat word door verschillende mensen anders uitgelegd. Ze was niet ongesteld, maar ik weet natuurlijk niet meer of ik wondjes in mijn mond had of van het scheren ofzo en hoe hoog haar eventuele viral load was…

Ik hoop dat je mijn vragen kunt beantwoorden want een betrouwbare HIV testkan ik eigenlijk pas na 12 weken doen begreep ik.

alvast bedankt,

Nick

• Nick

Hmm nog ff zitten lezen op dit forum en ik merk dat heel veel mensen heel angstig zijn om HIV te hebben (net als ik op dit moment) Hoe komt het toch dat iedereen die klachten voelt terwijl ze waarschijnlijk geen HIV hebben opgelopen ? Zijn we zo stress gevoelig dat de klachten min of meer vanzelf ontstaan omdat we er xtra op gaan letten ???

Ik heb zelf al 5 weken weken erg last van onverklaarbare spierpijnen en gewrichtpijn.(heb ik anders nooit) Het is een weekje weg geweest maar kwam daarna weer terug !! Ik heb ergens gelezen dat als het weg gaat en weer terug komt, dit geen acute HIV infectie kan zijn ???

Maja…heb al heel veel gelezen op dit forum….zeer goed dat dit forum er is en mijn complimenten voor de mensen die elke keer weer opnieuw (en geduldig) vragen beantwoorde van verontrustte mensen..

Groetjes Nick

• Nick

Pffft…..Ik merk ook dat ik wat lichte rode uitslag op mijn borst heb…

Als ik een HIV besmetting heb zou ik echt niet weten hoe dat zou komen…..Ik heb 3x sex met een condoom gehad met hetzelfde meisje….Waarvan ik haar wel 3x vaginaal heb gelikt…

Mijn klachten kreeg ik na 3 weken….Het begon met spierpijn en gewrichtspijn…3 weken daarna ook pijn in armen en keel….en later ook opgezette klieren…Het contact is nu 8 weken geleden en ik heb nu alle klachten bij elkaar plus dus een beetje rode vlekjkes op mn borst…

Ik maak me behoorlijk zorgen ook al heb ik dan geen ‘reeel’ risico gelopen…Hoe is dit allemaal mogelijk ????

Nick…

• Michiel

Ik herken me eigenlijk helemaal in je verhaal, zij het dat het bij mij om pijpen en voorvocht ging ipv beffen en vaginaal vocht. Voor de rest vrij soortgelijke klachten - gelukkig ook geen koorts - en volgens John en andere sites ‘geen reëel risico’… Ja, dat wil ik graag geloven, maar die klachten (hoewel ik veel stress heb en het daar zeker door kan komen) maken dat gewoon heel moeilijk.

• John.

Hoi Nick.

De aantallen hiv-infectie´s die ontstaan of vermoedelijk zijn ontstaan door beffen zijn zeer laag en bovendien geassocieerd met (menstruatie)bloed in de mond krijgen (redelijke hoeveelheid) en/of duidelijke letsels/ ontstekingen aan de mond of in de mond/keel.

Geen (menstruatie)bloed bemerkt hebben (zonder in dronken toestand/ o.i.v. drugs te zijn geweest) en geen klachten aan de mond of in de mond hebben, houden beffen buiten het radarscherm voor risico hiv-infectie.

Groeten John.