goede dag,
ik heb een vraag.
heb weken terug onbeschermde sex gehad met een prostituee door een het feit dat de condoom tijdens het seksuele contract kapot is gegaan.
En daardoor ben ik goed bewust van het gevaar dat ik evt besmet kan zijn,ook al is het procentueel gezien een kleine kans.
Mijn vraag is nu, ik heb tot nu toe toch veilig contact gehad met mijn vriendin, maar gister zijn we na het veilig vrijen samen gaan douchen.
Ik ging mijn lichaam wassen en had met douchegel geschuimd met mijn handen om mijn lichaam te kunnen wassen.Toen nam mijn vriendin wat douchegelschuim die ik in mijn handen had voor een deel mee om haar vagina te wassen en heeft ze uiteindelijk ermee gewassen. Ik had nadat ik de condoom af had gedaan met die schuim mijn penis gewassen, althans bezig met wassen toen mijn vriendin een deel van de schuim meenam.
Als het goed is kan er toch wat onzichtbare resten van sperma aanwezig zijn..
aangezien ze met dezelfde schuim haar vagina(ook binnenkant) ging wassen, ben ik bang dat evt (mocht ik met hiv besmet zijn van die prostituee)hiv of andere ziektes overgedragen is.
Ik zelf dacht dat sperma zodra het in aanraking komt met buitenlucht en met zeep dat het virusje niet langer in leven kan blijven.
Kan het zo zijn dat ik op deze manier evt soa of hiv aan mijn partner kan overdragen?
ik maak me erg veel zorgen aangezien we dezelfde schuim hebben gedeeld……