Wondje op penis

• Thom

Ik heb een vraagje, maak me al een paar weken druk erom.

Ik had 2 weken geleden sex gehad met een man, hij hij heeft mij getrokken en gepijpt.

Alleen nu zag ik later toen ik thuis was dat ik een wondje op de schagt van mijn pik had zegmaar.

Het bloedde niet maar was wel open, een soort schuurwondje..

Nu ben ik zo bang dat ik er iets door heb gekregen..

Ik weet dat we geen onveilige handelingen hebben gedaan, maar mocht hij bv en wondje op ze hand hebben en dat ging over die plek heen kan het dan naar binnen of moet het dan bloeden dat wondje?

Misschien een beetje ver gezocht maar trip er echt op door.

Helemaal omdat ik nu al en paar dagen gevoelige lymfeklieren heb in mijn nek en in een oksel.

Hoop dat ik wat gerust gesteld kan worden,

Had al de soa/aids lijn gebeld die zeggen dat er niks aan de hand is maar nu zit ik er toch weer mee door die opgezette klieren.

Thnx

• Edwin

Dag Thom.

voor Hiv hoef je je helemaal geen zorgen te maken.

Voor Soa is er in theorie een hele kleine kans, maar aangezien weinig Soa's zich in het mondslijmvlies huizen is ook ie kans zéér gering.

• Thom

Hallo Edwin,

bedankt voor de informatie, eigenlijk wist ik dat zelf ook maar had gewoon even nog de bevestiging nodig van iemand want die lymfeklieren die maken me echt gek omdat het eerste wat je tegen komt op google als je het intikt is sites over hiv.

Maargoed, bedankt in ieder geval!