Beste john,
Maand geleden in dronken bui in bed beland met jongen (ikzelf ben meid). Deze jongen heeft mij gevingerd. Ik weet dat hij een job heeft waar heel wat ruwe handenarbeid aan te pas komt. Vraag me nu af of er een kans bestaat dat ik besmet raakte met hiv, indien hij effectief een wondje had. Misschien, door de ruwheid van het vingeren, beschadigde hij mogelijks slijmvliezen, waardoor de kans groter wordt, toch?
Ook masturbeerde ik hem. Zelf ben ik een nagelbijter, met soms kleine wondjes aan de vingers (wel heel klein). Soms zijn mijn vingerranden ontstoken. Ik las eerder dat wondjes op zich geen daadwerkelijk probleem vormen, doch wel als ze ontstoken zijn. Als zo'n vinger ontstoken is (niet echt grote oppervlakte) zie je een roodheid en opgezwollenheid van de huid (voelt ook warm aan) aan de nagelrand. De ‘wonde’ is dan echter gesloten. Hoe zit dat dan met die zogezegde aantrekkende witte bloedcellen, indien ik voorvocht op zo'n ontstoken vinger krijg.
Belde reeds met aidstelefoon. Deze raadden me aan een glas wijn te nemen en alles uit m'n hoofd te zetten. Zou het graag doen, doch, zoals velen, overmant de angst me waardoor ik zelfs fysisch ziek wordt.
Verder geen sprake van vaginale noch anale penetratie, noch oraal contact.
Kun je me helpen/ raad geven?