beste John,
ik heb eind augustus onveilige sex gehad met een @!#$, het begon wel safe alleen de condoom is tijdens de sex zonder op te vallen uitgegeleden en ik heb buiten haar vagina gespoten.
ik heb vanwege mijn angst na 2 weken via huisarts soa test laten doen op chlamydia,sifilis.ik was ingeent voor hepatitis b dus die werd uitgesloten.
gelukkig kreeg ik na 2 weken te horen dat de uitslag negatief was.
maarja, soa staat in principe los van hiv dus ik maak me steeds veel zorgen.
ik had na 5 wk een week last van neusverkoudheid dat gepaard ging met beetje keelpijn maar ik had totaal geen last van koorts.
en ik overweeg nu na 8weken bij ggd rotterdam een sneltest te laten doen.
ik wil van jou weten hoe betrouwbaar die sneltest is, ik heb van andere sites op internet vernomen dat ze voor de zekerheid periode van 12 weken aanhouden aangezien het per persoon verschilt qua ontstaan van hiv.
mocht het resultaat negatief zijn(waar ik zeer op hoop) kan ik dan van uitgaan dat ik hiv vrij ben of raad je toch aan om na 12 weken nog eens te testen.
ik heb ook gelezen dat de testen onderling ook verschillen qua testgebieden(w blot etc..)
heb gelezen dat sommige testen na 4 weken al een betrouwbaar resultaat geven, geldt dit toevallig ook voor die sneltest van ggd?
hoop snel je reply te zien