john of edwin eerst wil ik zeggen dat ik top vind wat jullie doen.
Onderstaand mijn grote zorg.
Ik beb zeeeer bezorgd dat ik hiv heb opgelopen.
Afgelopen vrijdag ben ik bij een raamprosituee geweest. Ik heb met condoom geneukt. De condoom is heel gebleven. De condoom dekte alleen niet de laatste drie centimeter van het onderstedeel van mijn penis. Ik ben niet groot geschapen, de lengst van mijn penis is 15 centimer in stijve staat en niet dik. S avonds ondekte ik een klein wondje of ontsteking plusminus 1 mm groot aan mijn penis precies bij een haartje..( heb me twee dagen daarvoor geschoren). Nu weet ik bijna voor 100 % dat het wondje of onsteking dicht was toe ik naar binnen ging. Maar ben momenteel zo in paniek met de gedachten dat het misschien tijdens het pijpen en @!#$ open is gesprogen en er een druppeltje bloed is uitgekomen. Ze heeft ongeveer twee minuten op me gezeten. Ze heeft na het pijpen op de condoom wel een kleinbeetje glijmiddel gedaan.
Weten jullie of het mogelijk is bij zo kleine onsteking of wondje hiv op te lopen en dat tijdens het bovengenoemde handelingen een wondje of ontsteking makkelijk open kan gaan.
Ik heb zowel de condoom als het wc papier, waarmee de condoom wordt afgehaald meegenomen. Heb daar geen rood bloed op kunnen ontdekken.
Omdat het wondje/ ontsteking zo klein was kon ik s avonds niet zien of het open of dicht is gebleven. Ik eet momenteel bijna niet en sex met mijn vrouw durf ik niet ( reden dat ik bij een prosituee ben geweest is dat onze sexuele relatie niet zo goed is)
Wat moet ik doen 12 weken geen sex en een test laten doen.
Ben zeeeer bezorgd.