Vandaag

• Gaby

Vandaag, laat ik me testen.

Ik had op 3 april een one night stand met een jongen, we deden alles met condoom alleen is helaas het condoom tijdens de sex afgegleden, hij was niet klaargekomen :(

Ik heb me al die tijd niet durven testen, ben zo ontzettend bang.

Maar vandaag gaat het dus echt gebeuren, de angst is zo groot dat ik een wandelende zombie ben geworden ik heb maanden lang, slecht geslapen, gegeten en alleen maar zitten stressen

Ik zal wel 2 weken moeten wachten voor ik mijn soa en hiv uitslagen binnen heb

Ben zo bang dat het er niet goed uitziet voor mij :(

Ik wou mn hart even luchten hier

• Dirk

Veel geluk gewenst!

Groeten,

D

• John.

Hoi Gaby.

Waarom niet laten testen via een GG en GD in de Randstad op Checkpoint…

Dan heb je de uitslag van je hiv-test na 30 minuten (!)

In Amsterdam, waar ik woon, kun je gratis en anoniem op de soa-poli terecht (´s morgens en ´s middags.) All-round soa-check en als je aangeeft ook hiv-test. Na 30 - 40 minuten wachten de uitslag van je hiv-test.

Bij Checkpoint Amsterdam kun je vrijdag´s avond terecht voor hiv-test. Hiervoor wel afspraak maken. Zie site: www.hivnet.org

Bij Checkpoint (als je wilt ook anoniem) kost de test 15 Euro. Uitslag na 15 - 20 minuten. Voor erg angstige mensen heeft Checkpoint het voordeel dat het geen massa-inloop spreekuur is. Er zijn artsen die VOORAF een NA de test een gesprek met je hebben (kun je ALLES op tafel leggen, en is er goede support indien nodig.)

Beide mogelijkheden besparen je een (voor velen) “thrilling” wachtperiode van 2 weken.

Groeten John.

• Gaby

Heb de uitslag al binnen ze waren sneller dan 2 weken, ik heb maar 5 dagen hoeven wachten, en ben vandaag gebeld met het goede nieuws!

geen hiv en geen soa ben onwijs blij

thanks John keep up the good work