Beste John,
Zit momenteel errug diep in de put en nog 2 weken te gaan voor de HIV test.
Zou mooi zijn als je me toch nog wat hoop kan geven om de komende 2 weken toch door te komen..
Na nu al zo'n 7 weken last van verschillende pijntjes en mijn klieren aan alleen de linkerkant mijn nek. En sinds een week 1 opgezet kliertje aan rechterkant wat niet irriteert. Nu ineens sinds afgelopen weekend (dus pas na 10 weken) ineens ook last van irritatie (weet niet echt of klieren ook echt opgezwollen zijn) gekregen in beide liesstreken. Afgelopen weekend weer geen last stijfheid/pijn in mijn nek gehad en gisteren op maandag weer wel. Vandaag dinsdagochtend voel ik ineens weer alleen irritatie aan in beide liesstreken wat ik gisteren weer niet had.
Dus nog volgende vragen:
1. Kun je bij ars na zoveel weken (9-10 weken) pas klachten kan krijgen in andere lymfestreken/plaatsen? Of zou dit toch elkaar vrij snel elkaar op moet volgen en tegelijkertijd klachten op meerdere plaatsen?
2. Kan bij ars bepaalde klachten (pijn, irritatie, opgezette klier) op specifieke plek een aantal dagen/uren wegblijven en daarna weer terugkomen?
Ik weet het ik zit alleen maar weer als een idioot door te zagen maar dit houd me zo bezig dat ik toch graag nog wat feedback van je hierop wil hebben.
Nogmaals bedankt.
Herman