dilddo

• annoniem

Hallo allemaal,

Ik heb laatst een prostituee bezocht. De prostituee heeft gebruik gemaakt van een dilddo welke anaal werd ingebracht. Om de dilddo was een condoom aanwezig. Echter op een gegeven moment begaf het condoom het. De condoom scheurde.

De prostituee gebruikt bij elke nieuwe klant een nieuwe condoom.

Moet ik me nu zorgen maken voor een HIV infectie ?

Groet,

annoniem

• Edwin

Totaal geen zorgen. Het Hiv virus blijft buiten het lichaam ‘slechts’ 1 a 2 minuten in leven. Zou er al Hiv virus op de @!#$ zitten, dan was deze niet meer actief. Geen zorgen dus..

• annoniem

Edwin,

Bedankt voor je antwoord op deze vraag.

Je zegt dat het Hiv virus ‘slechts’ twee minuten in leven is buiten het lichaam. Bedoel je hiermee Hiv zonder lichaamsvocht ?

Als er eventueel een klein beetje lichaamsvocht (bloed sperma ) op deze dilddo heeft gezeten geld deze twee minuten dan ook ?

Groet,

annoniem

• Edwin

Dan zal het wel wat langer duren, dat klopt. Het Hiv virus overleeft in levende lichaamscellen op lichaamstemeratuur en een niet te extreem afwijkende zuurtegraad. Het Hiv virus op een vinger (na bv vingeren) zal sneller sterven dan in een plas bloed, maar ook hier zal het niet erg lang duren omdat temeraptuur naar beneden gaat. Bloed gehouden in een temp.. van 37 C, zal zelf ook ‘dood’ gaan en darmee het Hiv virus daarin..

• annoniem

Edwin,

Wat bedoel je met “Dan zal het wel wat langer duren”. Spreek je hier over minuten of uren ?

Ik heb op de dilddo geen zichtbaar bloed / sperma gezien. Waarschijnlijk zal eventueel lichaamsvocht opgedroogd zijn.

Groet,

annoniem

• Edvin

Slechts minuten..

• annoniem

Edwin,

Bedankt voor je reactie.

groet,

annoniem