HIV besmet????

• Hans

Hoi John,ik heb pas onveilige sex gehad(ook anaal) met iemand die veel wisselende contacten heeft.Stom,stom,stom. Ik zit nu helemaal in de stres.Ik kreeg na 3 weken en hele rare hoest en een blaasje op me lip.Verder geen klachten.Ik heb een soa test laten doen en daar kwam uit dat ik geen soa had.De arts vertelde me dat de kans klein was dat ik iets opgelopen heb.Het stomste komt nog.Daarna heb ik seks gehad met me een vriendin van me waarvan ik weet dat ze niets heeft.We hebben het een paar keer zonder gedaan.Nu kreeg zij ineens na 3 weken enorme griep,vermoeidheid,krampen diaree,noem maar op.Dat ging na 5 dagen over maar ze is nu heel moe en heeft pijn in haar benen.Ik zit helemaal in de stres.Kan het dat ik hiv besmet ben na die paar klachten.En me vriendin ook.Ben hopeloos.Groetjes

• Edvin

> Kan het dat ik hiv besmet ben na die paar klachten.En me vriendin ook.

Naar je verhaal te lezen; ja dat kan.

Ik zeg niet dat het waarschijnlijk is. Maar even alles op een rijtje:

> Hoi John,ik heb pas onveilige sex gehad(ook anaal) met iemand

> die veel wisselende contacten heeft.Stom,stom,stom.

Sja.. er is kans, als diegene Hiv besmet is, op overdracht.

> Ik zit nu helemaal in de stres.Ik kreeg na 3 weken en hele rare hoest

> en een blaasje op me lip.Verder geen klachten.Ik heb een soa

> test laten doen en daar kwam uit dat ik geen soa had.De arts

> vertelde me dat de kans klein was dat ik iets opgelopen

> heb.

Dat klopt. De kans is aanwezig, maar wel klein.

> Het stomste komt nog.Daarna heb ik seks gehad met me een

> vriendin van me waarvan ik weet dat ze niets heeft.We hebben

> het een paar keer zonder gedaan.Nu kreeg zij ineens na 3

> weken enorme griep,vermoeidheid,krampen diaree,noem maar

> op.Dat ging na 5 dagen over maar ze is nu heel moe en heeft

> pijn in haar benen.Ik zit helemaal in de stres.Kan het dat ik

> hiv besmet ben na die paar klachten.En me vriendin ook.

Het is niet anders dan Ja, dat kan. De kans is niet groot maar zeker wel aanwezig.

> Ben hopeloos.Groetjes

Belangrijk is nu “hoe nu verder”.

Hoe lang geleden is deze onveilige sex geweest ?

Hoe klein de kans ook kan zijn, er is een mogelijkheid dat jij, en wellicht ook je vriendin, besmet zijn. Je kan je laten testen op 12 weken, ik raad je aan dit ook te gaan doen. Tot die tijd is het niet verstandig onveilige sex te gaan hebben. Voor jouw niet, maar ook voor je vriendin niet.

Sterkte,

• Hans

Hoi,dat is aankomende dinsdag 8 weken geleden.Ik ga dan zowiezo een test laten doen.En na 3 maanden nog eens.Tegen de stress.Nou moet ik zeggen dat me vriendin vaak last heeft van moeheid en hoofdpijn maar niet in deze mate.Ze heeft ook wel last altijd van stress van werk enzo.Rare is dat ik verder niet griep hep gehad maar ik hoor dat dat helemaal niet hoeft.We wachten af.Gr.