Hoi Edwin,
Bedankt voor je reactie.
Ik wil alleen even nog iets ophelderen: de antibioticakuur die mijn huisarts mij heeft gegeven was amoxiciline clavulaanzuur (en dit is een antibioticakuur tegen urinebuisinfecties, ik weet niet of dit ook zou werken tegen chlamydia, in het geval dat daar sprake van zou zijn)
Op het moment dat de huisarts mij deze kuur had gegeven had ik niet gesproken over dit laatste seksuele contact met mijn nieuwe vriendin. (dit was natuurlijk erg dom, maar die fout heb ik nu eenmaal gemaakt)
Ik heb namelijk tegen mijn huisarts gezegd dat ik waarschijnlijk een irritatie had opgelopen doordat er teveel zeep of resten daarvan in mijn plasbuis waren gekomen, maar dit was dus niet waar. Daarop heeft mijn huisarts me die kuur voorgeschreven. Dus de huisarts heeft me geen gerichte anti-biotica gegeven mocht ik toch chlamydia hebben. Of werkt dit middel amoxicline clavulaanzuur hier ook tegen?
In je reactie schrijf je het volgende: je hebt het over een bloedonderzoek bij de huisarts. Wat bedoel je precies met een bloedonderzoek bij de huisarts? Mijn huisarts heeft alleen (nadat ik de antibioticakuur heb afgemaakt en dus weer bij hem ben teruggekomen omdat de klachten niet overgingen) mijn urine gecontroleerd in zijn praktijk. Dus niet doorgestuurd naar het lab) En daarop heeft hij gezegd dat er geen ontsteking was.
Edwin, ik weet dat ik er een zooitje van heb gemaakt, maar nu je bovenstaande informatie ook weet kun je dan echt 100% zeker zeggen dat ik geen chlamydia heb?
Het is echt heel belangrijk om dit te weten, want ik zit echt deep in the shit.
Ik hoop op een gunstige reactie.
Groeten,
Thijs