beste John,
ik had je vorige keer geinformeerd dat ik 3 keer onveilig had gedaan met mijn vriendin(zonder klaarkomen in haar vagina maar op de borsten).
na mijn 8weken negatieve uitslag.
je had erover dat het hoog betrouwbaar is maar dat ik na 12wk toch moet testen voor 100% zekerheid.
nu komt de vraag, precies 1 dag na die 3 keer onveilig contact had mijn vriendin ernstige pijn in haar onderbuik,ze vermoedde haar baarmoeder.
na 1 dag was de pijn over, en sindsdien een tijd later heeft ze opeens veel afscheiding dan ze normaal gewend is.
IK heb gekeken op meerdere sites en meer afscheiding kan veel oorzaken hebben waaronder ook geslachtsziekte..
ik begin me nu erg druk te maken aangezien mijn 8wk uitslag niet 100% betrouwbaar is.
kan afscheiding bij vrouwen ook een symptoon zijn van besmetting van hiv?
ik weet niet wat ik moet doen..ik ben bang dat ze straks vermoed…
ze gaat volgende week wel naar huisarts maar ik ben bang dat ik haar evt heb besmet aangezien het qua timing precies zo uitkomt…
zover ik weet had ik geen soa;s(was getest op chlamydia en gonorroe en ik ben ingeent tegen hep b) ,ik heb me na 2a3 weken na onveilig contact laten testen op soa en was negatief..
enig waar ik over twijfel is dan hiv.
wat denk jij john?
denk je dat het evt te maken kan hebben met hiv besmetting of is het puur toeval dat ze meer afscheiding heeft?
begin nu extra druk te maken en meer twijfels over die uitslag van 8wk…