Beste John,
Ik heb een vraag over mogelijke hiv overdracht naar aanleiding van wat mij is overkomen.
Ik ben in april een keer in een gekke bui naar eeen sexclub geweest in Duitsland en heb daar sex gehad met twee vrouwen. Ik heb beide vrouwen geneukt met condoom. Ik ben door beide vrouwen gepijpt zonder condoom.
Toen ik bij een van de vrouwen mijn penis uit de vagina trok zat er wittige afscheiding op het condoom (is dit normaal of duid dit op een soa), ik heb deze vrouw ook even gebeft zonder beflapje. Had verder geen wonden in mijn mond en heb geen bloed gezien of geproeft.
Echter een paar dagen later begon voor mij de ellende, afscheiding uit de penis en pijn bij het plassen. Ik ben naar de huisarts gegaan dit was op donderdag of vrijdag en het bezoek aan de sexclub was op zaterdag. Ik heb een algemeen soa onderzoek gehad Chlamydia, gonoroe en nog een paar ziektes. De gonorroe uitslag was positief. Ik heb toen een antibiotica kuur mee gekregen van huisarts en leen paar dagen later werd ik gebeld door de assistente dat het beter was om een injectie te halen voor de gonorroe en heb dit ook gedaan.
Begin september ben ik gepijpt door een vrouw waarvan ik het verleden niet ken en had een paar dagen later weer klachten, zaterdags gepijpt en dinsdag of woensdag begonnen de klachten. Ben weer naar de huisarts gegaan en uit soa onderzoek bleek nu dat ik Chlamydia had. Ben hier inmiddels voor behandeld.
Mijn vragen nu zijn:
Zijn dit twee afzonderlijke gevallen van soa's of heeb ik die Chlamydia al opgelopen in Duitsland.
Mijn allerbelangrijkste vraag is nu heb ik nu ook risico gelopen op een hiv besmetting? Alleen onveilige orale sex gehad maar wel soa opgelopen. Bij die ene vrouw die ik heb gebeft zat er wittige afcheiding op het condoom toen ik mijn penis uit de vagina trok. Is dit normaal deze afscheiding of duidt dit op een soa.
Hopelijk kunt u mijn vragen snel beantwoorden ik ben echt ontzettend bang en weet niet meer wwat ik moet doen.
Met vriendelijke groeten anoniem.