Hallo,
Ik heb 15 dagen geleden bij een massagesalon geweest waar ik van een dame een body-to-body massage heb gekregen. Hierbij is er dus contact geweest in die zin dat mijn geslachtsdeel regelmatig tegen haar vagina is aan gebotst.
Vrijwel meteen na dit contact (1 dag erna) kreeg ik last van branderigheid tijdens en na het plassen. Omdat ik bang was voor een soa, maar me er tegelijkertijd ook voor schaamde om ermee naar de huisarts te gaan ben ik er 2 weken mee blijven rondlopen. De branderigheid tijdens en na het plassen bleef aanhouden en varieerde van licht tot soms iets erger.
Gisteren (dus 14 dagen na dit contact) ben ik toch maar naar mijn huisarts gestapt. Want die branderigheid heb ik nu nog steeds. De huisarts heeft mijn urine gecontroleerd met een dipstick en zei tegen mij dat ik geen ontsteking had. Hij heeft me dan ook geen kuur gegeven.
Nu is mijn vraag: als de huisarts de urine controleert met zo'n dipstick kan hij dan als ik chlamydia of gonorroe zou hebben dit dan zien? Is het dan zo dat als ik een van beide soa's zou hebben gehad dat strookje dan zou zijn verkleurt omdat chlamydia en gonorroe door een bacterie wordt veroorzaakt? En het is toch zo dat als er een bacterie in de urine zit dit dan toch op die manier zou moeten worden aangegeven? Of heb ik het mis?
Kan ik met deze bovenstaande informatie er 100% zeker van zijn dat ik dus precies 2 weken na dit contact bij het negatief uitvallen van een urinetest met een dipstick er van uit gaan dat ik geen chlamydia en gonorroe (of een eventuele andere soa) heb?
Alvast bedankt voor uw antwoord en veel succes nog met de site!
Groeten,
Anoniempje