John mijn vraag heeft edwin al beantw. maar ik zie dat jij regelmatig aanvullingen geeft op de reacties edwin. Hier niets ten nadelen van Edwin maar omdat ik me zeer veel zorgen maak leg ik me vraag graag aan jou voor.
Ik ben bij een prosituee geweest zat zat boven op me haar knieen naast me heupen en masseerde me. Ik had op dat moment geen condoom om en de geslachtsdelen van haar en van mij raakte elkaar niet. Nu masseerde ze me hals en ze boog naar voren. Haar vagina kwam toen vlak bij me penis eikel. Ik merkte toen ze weer naar achteren ging en dat ik haar heel even ik denk 2 a 3 seconden aanraakte met met eikel. Ik raakte denk ik weet wel zeker dat ik haar vagina heel even raakte.
Ik denk dat ik haar schaamlippen even voelde of dat de buitenkant of binnenkant was weet ik niet. Ik weet wel zeker dat ik niet naar binnen ben geweest. John het was even aanraken omdat ze weer naar achteren ging met haar lichaam. Vervolgens deed ze de condoom om. John het was in de buitenlucht binnen in de kamer, ik bedoel dus niet binnen in de vagina geweest en er was zuurstof om heen.
Ik hoor graag van je ik eet inmiddels bijna niet meer wegens de zenuwen.
alvast bedankt,
cris