orale seks met waarschijnlijk een HIV-geinfecteerde

• Johan

Hallo John

Afgelopen woensdag heb ik een vrouw gebeft en zij heeft mij gepijpt zonder condoom waarvan bekend is dat ze HIV-besmet is.

Althans dat heb ik van horen zeggen.Zeker weten doe ik het niet.Ik heb het haar ook niet gevraagd.

Ik heb geen vaginale of anale seks met haar gehad.Het beffen duurde ongeveer 10 minuten.Het pijpen ook zo'n 10 minuten.Ik ben klaargekomem,maar niet in haar mond.

Tijdens het beffen proefde ik ook vaginaal vocht die ook ingeslikt heb.

Ik heb niet alleen de clitoris gelikt,maar ik zat echt diep met mijn tong in haar vagina.

Ik wou dat ik het kon terugdraaien en het niet gedaan had.

En nu zit ik echt in de stress.Ik functioneer niet meer normaal.

Dus John ik wil vragen heb ik een groot risico gelopen wat betreft HIV-infectie

Alvast Bedankt

• Edvin

Als er al een risico op overdracht is, dan is deze heel klein.

Er zijn 2 dingen gebeurt:

1.

Zij heeft jou gepijpt. Als jij geen open wonden aan je penis hebt, als zij jou niet heel hard tot in de keel met harde stoten gepijpt heeft, als zij niet gebeten, etc…is er geen kans op overdracht.

2.

Jij hebt haar gebeft.

Nu zit er in geringe mate Hiv virus in het vaginale vocht. Dit vocht heb jij binnen gekregen en daarmee dus ook deze Hiv cellen.

Echter…, de mond/tong/wangen zijn van dien aard dat het virus hier niet kan penitreren tot je bloedbaan. Je huid is als het ware te dik en vormen daarmee een barriere. Pas achter in de keel wordt de huid dunner en bestaat die penitratie mogelijkheid wel. Maar… jouw speeksel bevat natuurlijke enzymen die het Hiv virus doet afbreken. En juist bij het beffen maak je erg veel speeksel aan. Het meeste wat je opslikt is je eigen speeksel.

Samengevat, er is een miniscule kans op overdracht maar deze is dus echt heel erg minimaal klein. De enige mogelijkheid die ik zie is het heel diep beffen van haar, waarbij iets meer Hiv actieve cellen aanwezig zouden kunnen zijn dan als het reeds contact heeft gemaakt met de buitenlucht. Maar ook hier zal jouw speeksel z'n werk doen.