john :ik wil je ietsvragen

• anoniem

Hoi john,

ik heb een groot vertrouwen in edvin , maar ik wil het heel graag ook nog even aan jou vragen.

Jouw antwoorden klinken altijd zo medisch en ik ben ook bang dat ik het verkeerd aan edvin uitgekegd heb.

Niks ten nadelen van edvin hoor,, zijn antwoorden hebben me gerust gestelt alleen nu een week later ,zou ik toch ook graag jouw antwoord willen horen.

Maar nogmaals niks niks ten nadelen van edvin.

Ik heb me dus gesneden aan een mesje waar je folie mee wegkrast,is een klein mesje van een cm ofzo.

Ik pakte zo'n hobbypakket voor mijn broertje en toen sneed ik me dus.

Er waren meerdere mensen in die bak aan het kijken , en hebben zich dus misschien ook wel gesneden?? dat weet ik niet.

Ik zag de snee pas een kwartier (tegen edvin schreef ik 2 minuten maar als ik erover nadenk zat er zeker een kwartier tussen) was een snee van een cm ofzo.

Toen ik de snee zag,zat er nergens bloed.

Ik heb wel de bovenkant en onderkant van de snee afgetrokken , en toen kwam er ook geen bloed uit, ook niet toen ik er veel druk op uitoefende.

Nu schreef edwin dat als iemand anders zich aan het mes zou snijden en ik binnen een paar minuten ook dat er dan meerdere druppels bloed aan had moeten zitten.

Maar als je je prikt is 1 druppel toch ook genoeg om je te besmetten???

denkt u dat ik besmet kan zijn,ik ben echt verschrikkelijk bang!

Ik weet ook niet of zo'n klein mesje metzo'n kleine wond echt kwaad kan??

Kan het ook een bloedbaan raken zonder dat je bloed krijgt.

(Ik heb een keer een gat in mijn been gehad , waar 8 hechtingen in moesten en toen had ik volgens mij ook geen bloed)

groeten van anoniem

• John.

Hoi anoniem.

Ook zonder “een medisch uitlegverhaal” kan de waarheid worden weergegeven.

Bij deze, no risk.

Groeten,

John.

• anoniem

hoi john, bedankt.

jullie helpen zoveel mensen eigenlijk zouden jullie er iets voor moeten krijgen dus bij deze een denkbeeldige maar toch zich gemeende bos bloemen!

• anoniem

He john,

dit is de laatste vraag die ik er over stel,wantik ben ten eerste wel gerust gesteld en ten tweede heb ik ook alles wel gevraagt.

Ik zit alleen nog met 2 vraagjes waarvan ik hoopdat je ze wilt beantwoorden.

Nogmaals ik ben wel gerust gestelt , alleen doordat ik bang ben dat ik het niet helemaal goed begrepen heb /uitgelegt, wil ik ook 100 % zeker zijn dat mijn geruststelling ook op zijn plaats is.

Het is meer dat ik zelf wil weten of ik het wel duidelijk genoeg heb gemaakt.

1_nml. ik had tegen 3edvin 2 minuten geschreven voordat ik de wond zag, en merkte later op dat het wel een kwartier ofzo was., kan het dan al niet allemaal dicht en opgedroogt zijn?

2:bedwin schreef dat er op het mesje dan ook echt meerdere druppels moesten zitten (wat me erg moeilijk lijkt op een mesje van een cm.,) maar ik heb gelezen dat er maar 1 druppel nodig isom iemand te besmetten.

ik geloof het wel, dus wat dat betreft geen twijfel ik snap het alleen niet.

hopenlijk wil je me deze antwoorden nog geven dan ben ik er ect klaar mee.

groeten