bloed

• Alex

Hallo.

Ik had een vraagje en ik vroeg me af of iemand hier een antwoord op weet.

Afgelopen donderdag heb ik seks gehad met een meisje. Zij heeft mij onder andere pepijpt en we hebben anale seks gehad. De volgende dag vond ik opeens een paar druppeltjes opgedroogd bloed in mijn onderbroek.

We hebben wel met condoom geneukt maar ze heeft mij wel zonder condoom gepijpt en daarom maak ik me een beetje zorgen. Ik weet dat dit meisje meerdere wisselende contacten heeft en vaker onveilige seks heeft gehad.

Wat kan dit betekenen. Weet iemand of ik risico heb gelopen op hiv?

Heel erg bedankt voor jullie antwoord.

Alex

• Alex

Het vervelende waar ik me nu juist zo'n zorgen om gemaakt heb, is dat tijdens het @!#$ het condoom er langzaam een beetje af was gegaan. Dit duurde maar heel erg kort omdat we dit merkten. Vandaar dat ik een beetje huiverig ben. Ik weet dat pijpen zonder condoom en @!#$ met condoom nieteen hoog risico an sich is, vandaar.

• Edvin

Laten we het anaal neu-ken en het pijpen even apart nemen.

Anaal neu-ken:

dit gebeurde met condoom. Deze kan altijd een beetje afglijden, maar weet dat binnendringing van het Hiv virus alleen kan plaatsvinden bij de eikel tot ongeveer 1 a 2 cm eronder. Als dit bekekt bleef door het condoom is dat save.

Pijpen:

Als jij geen wonden hebt aan je pe-nis dan is pijpen safe voor Hiv.

Hoe en waar het bloed vandaan komt kunnen wij niet zeggen, maarr.. Check heel goed je pen-is op wondjes en kijk als je plast of je ook bloed plast. Is dat in beide gevallen niet aan de hand, dan is er geen reden tot zorg….

• Alex

Het rotte is, dat ik alleen bloedvlekjes in mijn onderbroek gevonden heb, alleen niet duidelijk een wondje gevonden heb….