Hallo john en edvin,
ook ik heb 3 maanden geleden een onveilig contact gehad en het in mijn gedachte gehaald dat ik mij besmet had met HIV. Ik had bij het pijpen een beetje sperma voorin in mijn mond gekregen.
Op deze pagina heb ik veel kunnen ;ezen en goede raaadgevingen en adviezen gevonden die mij grust hebben gesteld. Hierdoor heb ik de 3 zware maanden redelijk goed kunnen doorstaan. Mede doordat als ik het niet meer kon uithouden van de spanning ben ik weer naar deze pagina gegaan en heb alles nog een keer door gekeken en jullie adviezen ter hande genomen.
De test heb ik inmiddels gedaan en de uitslag was negatief. Mijn leven heeft een enorme opkikker gekregen hierdoor en zier er weer veel zonniger uit.
Ik wil jullie bedanken voor het werk wat jullie hier doen en in mijn ogen de onzekere mensen (zoals ik) weer een houvast geven.
Ik kan iedereen aanraden die een onveilig contact heeft gehad en denkt dat hij HIV heeft opgelopen neem de raad aan van john en edvin. Zoek hulp, praat met een arts en doe de test.