John ik heb de vraag al eerder gesteld maar ik begin nu te twijfelen.
De prosituee zat op met met haar knieen naast me heupen (ik had toen geen condoom om) ze masseerde me en boog naar voren naar mijn hals en masseerde me hals toen ze naar achter ging raakte mijn eikel haar even ik denk dat ik haar vagina raakte. Dit duurde denk ik 4 seconden want daarna deed ze de condoom om. Dit is 9 weken terug. Ik begin nu zo te twijfelen of ik nou wel of niet op dat moment bij haar binnen ben geweest ( zonder condoom). Doordat het steeds door mijn hoofd speelt begin ik steeds meer te twijfelen. Ik krijg gedachten dat ze bewust wil besmetten, dat het langer duurde en ik het niet in de gaten had dat ze ongemerkt mijn pik in haag vagina liet glijden etc etc. Ik ben niet zo groot geschapen en voel het niet altijd goed. Ik hou het niet meer. Daarnaast heb ik geduurden 3 weken lichte spierpijn aan de zijkant van mijn boven been. af en toe steken. ook hierbij denk ik gelijk aan de besmetting en de eerste reacties. Verder geen lichaamlijke veranderingen buiten de extreme spanning.
Vraag als ik me nu laat testen na 9 weken hoe hoog is de betrouwbaarheid.
50% 80 % 90 % of nog hoger.
Sorry maar ik tevens veel last van hypochondrie.
Graag jullie reactie.