Ik krijg morgen deuitslag van mijn hiv en soa test en ben echt doodsbang.
Hoewel het risico (pijpen zonder condoom zonder klaarkomen) niet als risico wordt aangemerkt heb ik toch het gevoel dat het mis zit. Sowieso wil klachten gehad. Na 1 week al last van gewrichten, wijtte het aan de stress. Was vanaf dag 1 enorm gestressed, dus veel klachten kunnen daarvan komen, dat weet ik, maar toch. Na dik anderhalve week merkte ikdat ik candidahad achterop mijn tong, hetgeen er nog steeds zit. 15 dagen na dato werd ik, na een zeer gestressde avond, wakker met spierpijn en koorts. Tot's avonds vervolgens koorts gehad, rond 8 uur ‘s avondstoen ik eventjes rust nam zakte het direct. Sindsdien geen koorts meer gehad. Wel de eerste 4 nachten na die koortsdag gezweet, eerste nacht zelfs behoorlijk. Zo’n 3 weken na de daad begon ik pukkeltjes op mijn borst en schouders te krijgen, begon meteen beetje maar werd gelijdelijk aan best wel veel. Duurde een aantal weken voordat dat echt minder was. Nog steeds regelmatig periodes van spierpijn en gewrichtspijn. Voel me klieren in mn hals, maar dat kan maybe door die candida komen. Oksels en liezen voel ik geloof ik niks, alleen in mijn rechterlies twee vanwege een ontstoken teen (neem ik aan). Na een week of 8 begon de stress wat te zakken. Dacht er nog steeds wel heel veel aan, maar werd iets rustigeren kreeg wel meer vertrouwen in een goede afloop. Candida zit er, vandaag is het exact 14 weken geleden, echter nog steeds. Ben bang omdatik een slecht voorgevoel heb en veel van de ars gerelateerde klachten heb gehad. Zie er enorm tegenop morgen de uitslag te horen, trek het echt niet langer.