bloed in voeding

• bangerd

Hallo,

Ik ben een beetje bezorgt omdat ik laatst mij mij oom heb gegeten, en hij het niet zo nouw neemt met vrije sexuele contacten.

Ik heb bij hem meegegeten, en tijdens het schoonmaken van eten sneed hij zich in zijn vinger, en is er zeker wat bloed in het eten gekomen, omdat hij zijn vinger niet metten behandelde, het eten is daarna nog wel wat opgewarmt, en door elkaar geroerd

(macaronie) dus ook de groenten waar wat bloed aangekomen was, maar die groenten hebben niet zoals de macaronie in een grote pan met kokend water gezeten, maar zijn ietsje later aan de macaronie toegevoegt, onmiddelijk erna zijn we gaan eten, en ik had een klein wondje in mijn mond doordat ik op me wang beet, later ben ik gaan zitten piekeren, en vooral omdat ik een vers wondje had, kreeg ik het spaansbenouwd van angst en besloot ik het verhaal hiet te plaatsen.

Ik hoop dat een deskundige van dit prikbord me uit me angst kan helpen, want ik zit er nu echt even doorheen…

Groetjes van een bangerik.

• Edvin

Geen enkele risico.

Het Hiv virus jeeft buiten het lichaam slechts enkele seconden tot maximaal 2 minuten. Daarna is het dood.

• bangerd

bedankt voor je antwoord etvin, john hoef ik mij echt niet druk te maken? ik vraag dit nog even expliciet aan jou, omdat jij echt de deskundige bent van dit prikbord, niet dat ik etvin niet vertrouw hoor, maar ik hoopte dat jij een antwoord zou geven.

dus john, heb ik echt geen risico gelopen ?

groetjes.

• John.

Hoi bangerd.

Eens met Edwin.

Groeten John.