mirates

• tina

ik heb

12 weken geleden een tattoo laten zetten in het buitenland en ging me na een tijdje ziek voelen en werd bang voor een hiv infectie en ik durfde niet naar een instantie voor een test dus heb ik na 12 weken en een dag precies een mirates test gedaan en was negatief maar nu kreeg ik ineens twee bultjes op mn gehemelte en zijn nu opengebarsten en die keelklachten blijven ook is dit mogelijk van door stress of moet ik mij nogmaals testen?

• Edvin

In welk land heb je die Tattoo laten zetten ?

Zaten de naalden in verpakking vooraf ?

In de meeste landen zijn ze zeer nauwkeurig met Tattoos en gebruiken ze steriele naalden, in de EU is dat bijvoorbeeld verplicht.

• tina

cran canaria en heb eigenlijk niet op gelet

• tina

hoe betrouwbaar is die test nou voor mij

• Edvin

De MiraTes is een zelftest. Op zich is het een goed product, het gaat er meer om hoe je de test bij jezelf hebt uitgevoerd. Onzurgvuldigheid kan namelijk de uitslag beinvloeden.

De MiraTes door een deskundige op de juiste manier uitgevoerd is zeer betrouwbaar.

• tina

en die bultjes op mn gehemelte op mn gehemelte hoeft dus geen aften te zijn want die heb ik nl. nog nooit gehad en hoeft dus niets met hiv te maken hebben?

• Rosalita

De miratest word juist afgeraden door de GG&GD. Zes jaar geleden heb ik dat ook eens gebruikt. Ik kreeg toen een zeer onduidelijke uitslag. Ik wist me geen raad en heb echt de langste nacht ooit uitgezeten. De volgende dag ben ik meteen naar de GG&GD gegaan en die gaven me een steltest. Doen ze normaal niet zo snel, maar ik was helemaal over mijn toeren en ze durfden me niet zomaar te laten gaan. De uitslag was gelukkig goed. Hiv-testen moet je door de professional laten doen en je moet vooral niet zelf gaan zitten klooien.

• tina

ik had net een beetje rust gevonden dat de test neg. was maar dat is dus allemaal voor niets geweest