Beste John,
Eind vorig jaar ben ik in een dronken bui in China met een (luxe) prostituee in bed beland. Dit was voor mij de eerste keer en ik heb mij dan ook zeker een week lang heel erg rot gevoeld (wil dit nooit meer). Het had op zich niet zo rampzalig hoeven zijn als mijn condoom niet gescheurd was (zul je net zien!). Op zich maakte het meisje (i.e. hoertje) geen onbetrouwbare indruk: ze wilde niets doen zonder condoom (pijpen, @!#$) en controleerde voor het penetreren of het condoom goed zat etc. Ze was net zoals ik erg geschrokken, maar eea doet natuurlijk niets af aan mijn risico van besmetting van HIV en soa.
Dus heb ik 2a3 dagen na mijn (eenmalig) onveilige contact daar in het ziekenhuis een pillenkuur (van 1 week) gehaald tegen soa. Daarna nooit klachten gehad. Ik dacht dat het wel met een sisser af zou lopen, ook omdat het eenmalige contact van vrouw op man voor HIV+ statistisch gezien gering is (varierend van 0,1% tot 1%). Nu na ruim een jaar begin ik mij toch veel zorgen te maken (krijg het moeilijk uit mijn hoofd) en heb dan ook volgende week een afspraak bij GGD gemaakt voor een test. Wat mij bang maakt, is dat ik mij (achteraf) op zeker herinner dat ik ca. 72 dagen (dus net iets meer dan 10 weken) na mijn onveilige contact gedurende 2 dagen totaal niet lekker ben geweest (dag 1 heel slap, dag 2 plat op bed, waarschijnlijk koorts). De 3e dag waren de klachten al verdwenen en ben ik gaan werken (hoop maar dat een onschuldig griepje was). Hoe is mijn prognose, John? Grtn Johnny