Beste Beantwoorder,
Ik heb voor 2 weken terug seks gemeenschap gehad met me vriend daar voor ook hoor was alles heel normaal tot dat er op een dag echt druk op mijn baarmoeder kwam tijdens het gemeenschap. Op een gegeven tijdens het gemeenschap zeg ik nog heel luid het VOELT ALSOF ER IETS KNAPT in mijn buik……. en we gingen door maar toen we klaar waren schrok ik me rot zijn hele penis druipte van me bloed die ik had verloren.
Na dat isiedent ben ik geschroken….. maar ik had zo iets ik maak me niet zo druk en ik zou ook niet willen weten of ik een miskraam heb gehad maar de bloeding ging 4 dagen door dus hoogst waarschijnlijk is het ongesteldheid…….
Na een week had ik weer sexueele contact me me vriend… en voor dat we gingen vrijen hadden we oraale gemeenschap tijdens het orale gemeenschap krijg ik een hoeveelheid bloed uit zijn penis in me mond…… ik schrok er echt van maar hij had wel pijn wat ie me vertelde maar hij zei dat het blaasontseking kon zijn…. ik ben naar dat ik door had gelijk alles er uit gespugt voelde me echt ongelukkig op dat momment we zijn kort daarna ook na de dokter geweest en hij moest plassen in een potje en kreeg ook antibiotica voor zijn blaasontsekking maar is dat normaal ik zei nog dat ie een soa test moest doen maar hij is best koppig en liet het varen… daarom stel ik u deze vraag zou het door mijn bloeding kunnen kommen….. van de eerste keer want 1 dag naar sex gemeenshap kreeg hij klachten kunt me aub antwoord hier op geven.
Met vriendelijke groet Diana