bang bang

• amber

hoii.

dit is nou al de derde keer dat ik hier wat neerzit maar toch maak me nog steeds zorgen.

ik heb afgelopen maanden onveilig sex gehad met verschillende jongens.

ik heb mij daar 2 weken geleden voor laten testen en er kwam uit dat ik chlamydia had maar niet het gene waar ik bang voor ben aids.

nou moest ik dus pillen slikken voor die chalmydia en sindsdien heb ik erg veel last van vermoeidheid en dunne ontlasting.

nou ben ik dus ontzettend bang dat het wat met hiv te maken hebt.

zou dat kunnen????

ik ben ook ontezettend in de stress omdat ik weet dat ik mij pas in februari moet laten prikken voor hiv in ieder gevallen kunnen die klachten komen door hiv??? alvast bedankttt

• John.

Hoi amber.

Vermoeidheid/ dunne ontlasting en diahrree kunnen voorkomen bij recente hiv-infectie als ars-symptomen, maar zeer vaak is er (ook) sprake van koorts.

Stress kan zeer zeker je klachten verklaren.

Het heeft geen zin en geen grond om je klachten nu in veband te brengen met een (mogelijke) hiv-infectie. Kans is veel groter dat er van hiv-infectie geen sprake is.

Hiv-test zal dat in februari kunnen uitwijzen.

Groeten John.

• Edvin

Als uit de test bleek dat de geen Hiv besmetting hebt en deze test is 12 weken het laatste contact uigevoerd, dan heb je geen Hiv.

De tabletten voor Chlamidya is een antibiotica en vaak krijgen mensen juist daardoor last van de stoelgang.