aids

• amber

hoi john en edvin nog een laatste vraagje hier is de kans voor mij op hiv nou groot omdat ik me vorige keer wel heb laten testen maar ja das van 3 maanden ervoor en heb daarna wel weer onveilig gevreen en nu die klachten ik ben echt super bang dus vroeg me gewoon af hoe groot is de kansss??????

dank je wel alvast

• Edvin

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=248&i=16365&t=16363

• amber

ja maar ik bedoelde eigerlijk onder de hetro jongens is de kans dan groot voor mij?

• Edvin

Hetero jongen kunnen ook Aids hebben.

Ik raad je aan opnieuw 3 maanden te wachten, in die periode alleen maar veilig te vrijen en de uitslag af te wachten. Als deze negatief is dan lijkt het mij voor jouw gemoedstoestand heel prettig om zeker te weten dat je ook negatief Hiv blijft. Dus hou het dan save als je vrijt.

• amber

dag edvin bedankt voor je reactie.

ik wou nog even wat kwijtt.

ik had 2 weken geleden tehoren gekregen dat ik chalmydia had.

nou ben ik er vandaag achter gekomen dat de laatste jongen waarmeeik sex gehad heb dat heeft opgelopen van zijn ex

dus ben aan de ene kant wel blij dat ik weet dat ik er dus niet lang mee heb gelopen want dan heb je toch kans om ontvruchtbaar te worden…

alleen ja in februari kan ik pas mijn bloed laten prikken op hiv.

in die tussen tijd ben ik echt ontzettend in de stress maar ja hoop er gewoon wat van te maken…..

Edvin schreef:

>

> Hetero jongen kunnen ook Aids hebben.

> Ik raad je aan opnieuw 3 maanden te wachten, in die periode

> alleen maar veilig te vrijen en de uitslag af te wachten. Als

> deze negatief is dan lijkt het mij voor jouw gemoedstoestand

> heel prettig om zeker te weten dat je ook negatief Hiv

> blijft. Dus hou het dan save als je vrijt.