condoom

• peter

Hallo ,

een vraag heb op 1 september anale sex gehad met een jongen , de sex was safe (dus met condoom ) tot het laatste moment , toen ik mijn apparaat uit zijn achterwerk haalde was de condoom weg ( sorry voor de detaills) , ik ben erg bang dat ik nu iets heb opgelopen . Het voorval is 13 weken geleden gebeurd en ik ga me morgen laten testen , maar ik heb een depressie sinds twee weken en vandaag kon ik niet uit bed komen omdat ik hoofdpijn had , en pijne botten , Kan dit iets met hiv te maken hebben ? Ik moet er wel bijvertellen dat ik in augustus gescheiden ben en depressief ben geworden , sinds 2 weken slik ik pilletjes Kan dit alles met Hiv te maken hebben of is de ars tijd al voorbij ? Wat zijn mijn kansen op hiv op te hebben gelopen ?

graag een antwoord bijvoorbaat dank

peter

• John.

Hoi peter.

Je klachten 13 weken na dato houden geen verband met mogelijke hiv-infectie.

Risico voor hiv-infectie is aanwezig maar deze is zeer summier. Een afgegleden condoom betekent immers wel een blootstelling aan mogelijk hiv-virus IN het lichaam (van de ander.)

Nochthans is de situatie gunstiger dan wanneer de hele rit zonder condoom zou zijn geweest.

Een hiv-test nu, kan je zekerheid geven.

Risico voor soa is groter.

Groeten John.