zo bang voor hiv

• sabrina

Ik heb vrijdag een afspraak bij de ggd en laat me testen op hiv en soa, ik ben zo bang dat ik het heb, ik heb in het totaal met 7 verschillende jongens sex gehad en waarvan er 3 onbeschermd waren ( teminste nadat ik langere tijd relatie met hun heb gehad) nooit een one-night stand en nooit klachten, al ben ik de laatste tijd wel moe, maar ik ben me zorgen gaan maken nadat ik een blad een verhaal heb gelezen over een meisje die hiv had gekregen van maar 1 keer onbeschermd sex, ik ben toen op internet gaan surfen en toen werd ik in 1 leer flink bang, dat je gewoon hiv kan hebben zonder dat je het merkt,

Ik ben echt bang, slaap niet meer, kan bijna niet meer eten en het ergste nog ik urf het aan niemand te vertellen, zie er heel erg tegenop en vraag me af of mijn verhaal herkenbaar is.

Sabrina

• angelina

Hallo Sabrina,

Tuurlijk is jou verhaal heel herkenbaar, er zitten zoveel mensen met angst om hiv besmet te zijn.

De een is bang na een onveilig contact de andere na meerdere , en er zijn zelfs mensen die al bang zijn na een toilet bezoek om hiv besmet te zijn.

Jou angst is normaal, ik heb een tijdje geleden ook zo verschrikkelijk in de stress gezeten.

Ik herkende bij me zelf na 2 condoom incidenten met 2 verschillde mannen alle sypmtponen, en ook ik ben er naar gaan zoeken op het internet na een verhaal gehoord te hebben van een meid die van 1 keer onveilig sex direct besmet was.Uiteindelijk toen het moment voor mij aanbrak na maanden te hebben gepanikeerd gehuild niet gegeten en geslapen te hebben en mijn uitslag was goed Ik heb geen hiv en geen soa!!!! :)

Ik was zo ontzettend blij en opgelucht

Ik ben erg blij dat je de stap heb durven te zetten om je te laten testen, groot kans dat je een goede uitslag net als ik krijg

maak je niet druk meid het kom allemaal goed

laat je de uitslag weten?

kus angelina

• sabrina

hey angelina

nou weet ik niet of mn andere bericht geplaatst is, k zie nog niks dus k schrijf t nog maar keer, Mijn testuitslag was ook goed, ben zo superopgelucht

pfffff… maar k heb er wel van geleerd, nooit geen onveillige sex meer

want dit rotgevoel wil ik nooit meer hebben

Bedankt nog voor je reactie

groetjes van een superblije sabrina

• angelina

Hallo Sabrina

Hey meid gefeliciteerd, dit is geweldig nieuws!!!!!!!!!!

Ga maar lekker bij komen van de schrik en vier je goede uitslag!

kus Angelinasabrina