Beste John,
Ik heb het niet meer. Ik word gek van angst. Ik ben er al 3 en een halve week van overtuigd dat ik besmet ben met het hiv-virus. Nu snap ik niet hoe ik zo stom heb kunnen zijn, maar ik kon me niet voorstellen dat je door @!#$ zo snel besmet zou kunnen worden. En heb zelfs een sero-positieve jongen durven @!#$. Heb het niet heel lang gedaan en heb meteen daarna m'n @!#$ gewassen en geplast, en dacht dat ik daarmee het risico wel uitsloot.
Maar 5 weken na dat contact kreeg ik opeens 3 dagen enorme rugpijn met verhoging (38,4) en heb tegen de pijn Paracetamol gebruikt en weet dus niet of ik langer koorts zou hebben gehad. Een week later ontdekte ik dat ik opgezwollen klieren had in de liezen (pijnloos). Verder af en toe ook een branderig gevoel in de liezen en soms in de oksels. Verder heb ik snel moeie spieren en heb ik een slechte conditie. Meteen vanaf de eerste dag was ik doodsbang en sliep ik heel slecht en ben ik een en al spanning. We zijn nu 3 en een halve week verder sinds de eerste symptomen, ik slaap nog steeds slecht, ben nog steeds doodsbang en heb nog steeds de opgezwollen klieren in m'n liezen en de moeie spieren.
Het is nu 8 en een halve week na het contact.
Wat kan je tegen me zeggen?
Hartelijk bedankt alvast.
Groet.