Risico HIV?

• Jaris

HELPPPPPPPPPPPPPP!

Ik heb een prostitutee opgezocht. Na afloop pakte zij een servetje waarmee ze mijn geslachtsdeel wilde schoonmaken. Ze wreef er een paar keer overheen en toen duwde ik haar hand weg. Waarom?

Ik zag dat deze servetje gekreukeld was, en zag er niet nieuw ook. Na afloop pakte ze een nieuwe servertje en maakte zij haar geslachtsdeel schoon, en liet ze het achter op het bed.

Nu denk ik:

- stel je voor dat dat oude servertje ook daar werd gebruikt om haar geslachtsdeel schoon te maken (zou vaginaal vocht dan moeten bevatten)

- stel je voor dat dat oude servertje van de vorige klant was (zou sperma moeten bevatten)

Heb ik risico gelopen voor HIV??? Ik maak mij eigen gek, en heb al 12 dagen in bed gelegen. Ik ben zwaar in paniek omdat ik al kanker heb.

• Edvin

Geen enkele kans op Hib overdracht. In deze situatie is het mogelijke Hiv virus enkele seconde tot maximaal 2 minuten levend.

Geen zorgen dus….

• Jaris

Oke, dank je wel voor het antwoord. En in het geval dat die prostituee dat servetje over haar geslachtsdeel haalt en daarna gelijk over de mijn (paar seconden ertussen). Dan is dit volgens jou ook risico op HIV toch?

Ja ik vraag dit allemaal omdat ik al kanker heb, en bij een eventuele besmetting wil ik er zo vroeg bij zijn.

Dank je

• Jaris

sorry in het vorige bericht bedoelde ik: dan is dit volgens jou toch ook GEEN risico op HIV.

• Edvin

Dan zou er een geringe kans zijn op overdracht mocht zij besmet zijn.

Maar dan moet zij een behhorlijke hoeveelheid vocht meenemen, liefst van dieper uit de vagina en dit zeer snel hard over jouw eikel wrijven.

Zeer onwaarschijnlijk dus.

• Jaris

Nog een laatste vraag Edvin.

Raad je mij in dit geval toch te testen of niet is het niet nodig?Edvin schreef:

>

> Dan zou er een geringe kans zijn op overdracht mocht zij

> besmet zijn.

> Maar dan moet zij een behhorlijke hoeveelheid vocht meenemen,

> liefst van dieper uit de vagina en dit zeer snel hard over

> jouw eikel wrijven.

> Zeer onwaarschijnlijk dus.

• Edvin

Volledig onnodig. Geen zorgen dus…